Ondanks dat dierenartspraktijken wettelijk onder dienstverlening vallen en niet onder de zorgregeling vinden wij het uiteraard belangrijk dat wij gewoon uw (zieke) dier kunnen behandelen.
Daarbij moeten wij er wel voor zorgen dat u en onze medewerkers gezond en fit blijven en het risico op het oplopen van het Coronavirus zo laag mogelijk is.
Wilt u alstublieft rekening houden met de volgende regels:
- Onze opname patiënten in operatiepatiënten mogen gewoon komen, er mag alleen 1 persoon mee naar binnen.
- Bij afspraken mag er 1 persoon mee naar binnen, dit geldt helaas ook voor een euthanasie.
- Dieren die voor langere tijd in de opname zitten mogen niet bezocht worden.
- Dierenartsen geven uitslagen en patiëntinformatie na behandeling telefonisch door zodat u alleen uw dier op hoeft te halen.
- Wij plannen meer tijd tussen onze patiënten in zodat er niet te veel mensen in ons pand aanwezig zijn.
Ziet u dat er iemand in de wachtkamer zit en/of bij de balie staat, wacht dan even buiten.
- Als u zelf klachten heeft als hoesten/keelpijn/hoofdpijn/verkouden etc. kom dan niet naar de praktijk, zeg uw afspraak telefonisch af. Bij noodzakelijke afspraken of spoedgevallen, zorg dat iemand anders zonder klachten met uw dier kan komen.
- Als u hierover enige twijfel heeft, zeg dan ook de afspraak af
- Eigenaren mogen niet verder de kliniek in dan de wachtkamer en de spreekkamer, moet u naar het toilet vraag dit eerst even aan een van onze medewerkers.
- De assistente zal uw dier vasthouden tijdens het consult waarbij u afstand kunt houden van de assistente en de dierenarts.
- Na ieder contact wordt u verzocht uw handen te wassen, wij zullen dit ook doen.
- Voor de kleine huisdieren doen wij op dit moment géén huisvisites.
Komt u bij ons binnen?
Wilt u medicijnen komen ophalen, wilt u dan zo vriendelijk zijn dit even telefonisch door te geven zodat wij de medicijnen alvast kunnen klaarleggen zodat u zo kort mogelijk in de kliniek hoeft te zijn.
Tevens vragen wij eenieder met PIN te betalen.
Verder hopen wij op uw begrip dat het soms iets langer duurt voordat u geholpen wordt, telefonisch en in de kliniek.
Bedankt voor uw begrip!
Team Dierenkliniek Kattenbroek